
Centrum pomocy
Zamówienie
Inne tematy
Jak mogę zmienić swoje zamówienie?
+ -W przypadku konieczności zmiany danych kontaktowych w zamówieniu (adres e-mail, numer telefonu, dodanie adresu dostawy) prosimy o kontakt pod adresem e-mail info@barebarics.com.
Te zmiany w zamówieniu można wprowadzić tylko do czasu wysłania zamówienia z naszego magazynu centralnego, dlatego prosimy o jak najszybszy kontakt.
Przypadkowo złożyłem dwa razy to samo zamówienie, co powinienem zrobić?
+ -W przypadku zduplikowanego zamówienia prosimy o informację o zduplikowanym zamówieniu z prośbą o anulowanie jednego z zamówień na adres info@barebarics.com.
Jak mogę anulować zamówienie?
+ -Jeśli z jakiegokolwiek powodu zdecydujesz się anulować zamówienie, wyślij nam swoją prośbę jak najszybciej na adres e-mail info@barebarics.com.
Anulowanie zamówienia jest możliwe tylko do momentu wysłania zamówienia z naszego magazynu centralnego, dlatego skontaktuj się z nami jak najszybciej.
Jak mogę utworzyć zamówienie?
+ -Zamówienie możesz złożyć bezpośrednio w naszym sklepie internetowym:
www.barebarics.com (angielski - na całym świecie)
www.barebarics.sk (Republika Słowacka)
www.barebarics.cz (Czechy)
www.barebarics.de (Niemcy).
Podczas składania zamówienia możesz się zarejestrować lub nie. Zapisując się do naszego newslettera zyskasz dostęp do najświeższych nowości i zniżek. Możesz śledzić status swojego zamówienia logując się na swoje zarejestrowane konto.
Po złożeniu zamówienia zawsze wyślemy Ci potwierdzenie zamówienia na Twój e-mail.