Centrum pomocy
Zamówienie

Jak mogę zmienić swoje zamówienie?

+ -

W przypadku konieczności zmiany danych kontaktowych w zamówieniu (adres e-mail, numer telefonu, dodanie adresu dostawy) prosimy o kontakt pod adresem e-mail info@barebarics.com.

Te zmiany w zamówieniu można wprowadzić tylko do czasu wysłania zamówienia z naszego magazynu centralnego, dlatego prosimy o jak najszybszy kontakt.

Przypadkowo złożyłem dwa razy to samo zamówienie, co powinienem zrobić?

+ -

W przypadku zduplikowanego zamówienia prosimy o informację o zduplikowanym zamówieniu z prośbą o anulowanie jednego z zamówień na adres  info@barebarics.com.

Jak mogę anulować zamówienie?

+ -

Jeśli z jakiegokolwiek powodu zdecydujesz się anulować zamówienie, wyślij nam swoją prośbę jak najszybciej na adres e-mail info@barebarics.com.

Anulowanie zamówienia jest możliwe tylko do momentu wysłania zamówienia z naszego magazynu centralnego, dlatego skontaktuj się z nami jak najszybciej.

Jak mogę utworzyć zamówienie?

+ -

Zamówienie możesz złożyć bezpośrednio w naszym sklepie internetowym:

www.barebarics.com (angielski - na całym świecie)

www.barebarics.sk (Republika Słowacka)

www.barebarics.cz (Czechy)

www.barebarics.de (Niemcy).

Podczas składania zamówienia możesz się zarejestrować lub nie. Zapisując się do naszego newslettera zyskasz dostęp do najświeższych nowości i zniżek. Możesz śledzić status swojego zamówienia logując się na swoje zarejestrowane konto.

Po złożeniu zamówienia zawsze wyślemy Ci potwierdzenie zamówienia na Twój e-mail.