Centrum pomocy
Zwroty i reklamacje

Jak mam postępować przy zwrocie towaru?

+ -

Zakupiony produkt możesz zwrócić w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki z zakupionym towarem. Obowiązuje w krajach UE i USA.

Zwrot towaru  wraz z Odstąpieniem od umowy konieczna jest rejestracja online pod tym linkiem:  klikając ten link.

Po spełnieniu warunków zwrócimy Ci pieniądze w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia nam towaru, przy użyciu tej samej metody płatności, jaką otrzymaliśmy od Ciebie. W przypadku płatności za pobraniem (obowiązuje tylko dla określonych krajów dostawy) konieczne jest podanie numeru IBAN w dokumencie internetowym „Odstąpienie od umowy”

Więcej informacji na temat zwrotu towarów znajdziesz w naszym Warunki handlowe .

Kto ponosi koszty przesyłki zwrotnej?

+ -

Koszt przesyłki pocztowej w przypadku zwrotu towaru ponosi Kupujący, zgodnie z Ogólnymi warunkami handlowymi. O ile nie określono inaczej.

Jak postępować w przypadku reklamacji produktu?

+ -

Aby szybko i sprawnie rozpatrzyć reklamację, kliknij ten link.

Prosimy o dołączenie wygenerowanego dokumentu PDF zwanego Formularzem Reklamacji  do reklamowanego towaru. Reklamowany towar można wysłać tylko wtedy, gdy będzie spełniał wymogi higieniczne. W przypadku, gdy w ramach reklamacji prześlesz towar nieodpowiedni pod względem higienicznym, mamy prawo odrzucić taką reklamację. Reklamowany towar wyślij do nas na adres:

Be Lenka s.r.o.

Industry Park - PCHZ

P.O. Hviezdoslava 42

010 01 Žilina

W ostatnim kroku rejestracji reklamacji masz możliwość skorzystania z darmowego odbioru DPD (dotyczy wybranych krajów).

❗ Do pudełka z reklamowanym towarem prosimy o dołączenie:

  1. Formularza reklamacyjnego, który został automatycznie wygenerowany po wprowadzeniu danych w procesie Reklamacji Towaru.

Na podstawie poprawności wprowadzonych danych i zgodności z warunkami reklamacji, Twoja reklamacja zostanie zarejestrowana.

Uwaga:

Kupujący ma obowiązek przekazać sprzedającemu reklamowany towar wraz ze wszystkimi jego elementami w stanie higienicznym umożliwiającym bezpieczne obchodzenie się z towarem przez inne osoby. W przeciwnym razie sprzedawca ma prawo odrzucić reklamację towaru.

Reklamacja dotyczy wyłącznie towaru zakupionego za pośrednictwem naszego sklepu internetowego . W przypadku towaru zakupionego u naszych partnerów biznesowych lub w sklepach stacjonarnych,&nbs;prosimy o bezpośredni kontakt ze sprzedawcą lub sklepem, w którym dokonano zakupu.