
Centrum pomocy
Zwroty i reklamacje
Inne tematy
Jak mam postępować przy zwrocie towaru?
+ -Zakupiony produkt możesz zwrócić w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki z zakupionym towarem. Obowiązuje w krajach UE i USA.
Zwrot towaru wraz z Odstąpieniem od umowy konieczna jest rejestracja online pod tym linkiem: klikając ten link.
Po spełnieniu warunków zwrócimy Ci pieniądze w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia nam towaru, przy użyciu tej samej metody płatności, jaką otrzymaliśmy od Ciebie. W przypadku płatności za pobraniem (obowiązuje tylko dla określonych krajów dostawy) konieczne jest podanie numeru IBAN w dokumencie internetowym „Odstąpienie od umowy”
Więcej informacji na temat zwrotu towarów znajdziesz w naszym Warunki handlowe .
Kto ponosi koszty przesyłki zwrotnej?
+ -Koszt przesyłki pocztowej w przypadku zwrotu towaru ponosi Kupujący, zgodnie z Ogólnymi warunkami handlowymi. O ile nie określono inaczej.
Jak postępować w przypadku reklamacji produktu?
+ -Aby szybko i sprawnie rozpatrzyć reklamację, kliknij ten link.
Prosimy o dołączenie wygenerowanego dokumentu PDF zwanego Formularzem Reklamacji do reklamowanego towaru. Reklamowany towar można wysłać tylko wtedy, gdy będzie spełniał wymogi higieniczne. W przypadku, gdy w ramach reklamacji prześlesz towar nieodpowiedni pod względem higienicznym, mamy prawo odrzucić taką reklamację. Reklamowany towar wyślij do nas na adres:
Be Lenka s.r.o.
Industry Park - PCHZ
P.O. Hviezdoslava 42
010 01 Žilina
W ostatnim kroku rejestracji reklamacji masz możliwość skorzystania z darmowego odbioru DPD (dotyczy wybranych krajów).
❗ Do pudełka z reklamowanym towarem prosimy o dołączenie:
- Formularza reklamacyjnego, który został automatycznie wygenerowany po wprowadzeniu danych w procesie Reklamacji Towaru.
Na podstawie poprawności wprowadzonych danych i zgodności z warunkami reklamacji, Twoja reklamacja zostanie zarejestrowana.
Uwaga:
Kupujący ma obowiązek przekazać sprzedającemu reklamowany towar wraz ze wszystkimi jego elementami w stanie higienicznym umożliwiającym bezpieczne obchodzenie się z towarem przez inne osoby. W przeciwnym razie sprzedawca ma prawo odrzucić reklamację towaru.
Reklamacja dotyczy wyłącznie towaru zakupionego za pośrednictwem naszego sklepu internetowego . W przypadku towaru zakupionego u naszych partnerów biznesowych lub w sklepach stacjonarnych,&nbs;prosimy o bezpośredni kontakt ze sprzedawcą lub sklepem, w którym dokonano zakupu.